FANDOM

Stub Ta strona to zalążek artykułu. Możesz pomóc Blackclover Wiki rozbudowując ją!

Vanessa Enoteca 「バネッサ・エノテーカ Banessa Enotēka」 jest członkinią Królestwa Czarnej Koniczyny. Pochodzi z Lasu Czarownic.

Osobowość

Vanessa cieszy się napojami alkoholowymi

Vanessa cieszy się napojami alkoholowymi.

Vanessa jest osobą bardzo zrelaksowaną, która robi rzeczy na własne akordy. Ma dużą słabość do napojów alkoholowych i przystojnych mężczyzn. Jej miłość do alkoholu sprawia, że jest znana jako Szalona Pijana Czarownica. Nie czuje się zakłopotana nosząc odsłaniających strojów przy mężczyzn.

Ponadto Vanessa jest bardzo troskliwą osobą, która pomaga Noelle w odnalezieniu sposób na kontrolowanie magii. Lubi też uwodzić swoich kolegów z drużyny, jak jej stały filtr Yami Sukehiro. Podczas pierwszego spotkania uwodzi Astrę.

Wygląd

Wygląd Vanessy

Pełny wygląd Vanessy.

Vanessa jest wysoką kobietą o delikatnym ciele. Ma długie, faliste różowe włosy i pełne usta. Kiedy jest w domu ubiera się tylko w bieliznę. Składa się z pary czerwonej, cienkiej bluzki z frędzlami. Zwykle nosi szaty swojej drużyny.

Kiedy Vanessa zasłania większość swojego ciała to nadal jest bardzo owocna. Ma na sobie szczupłą, bez rękawów, dopasowaną czerwono-fioletową koszulę i minispódniczkę z czerwono-fioletowymi wieczorowymi rękawiczkami.

Ciekawostki

  • Jej ulubionymi rzeczami są alkohol i przekąski, takie jak ser.
  • Vanessa zajęła ósmą pozycję w pierwszym rankingu popularności.
  • Vanessa jest czwartą piękną kobietą.
  • Jej nazwisko, Enoteca, jest włoską "winiarnią".